489324-203

Godmorgon och äntligen fredag!

Vakna egentligen runt nio men somna så gott om till nu. Var väldigt trött igår så var jävligt skönt att få sova ut idag :) Uppskattar verkligen ibland att jobba kvällen även om jag inte får nåt vettigt gjort på dagarna. Ska nog faktiskt börja få ihop mitt cv så det ser fint ut! Även skriva personligt brev som jag tycker känns as jobbigt eftersom man typ får göra det vid varje gång man ska söka nån tjänst.

Idag väntar iaf jobb mellan 15.15-20 och sedan ska jag träffa Robert är tänkt :) Sedan väntar en ledig helg, så underbart. Bestämt att dom helgerna jag väl är ledig ska jag också vara ledig. Jag måste faktiskt hålla på det så jag orkar att jobba så som jag gör. Ta hand om sig själv är viktigt också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0