489324-203

festsugen, nej!

Jobba hela dagen idag också. Blev otroligt hungrig efter jobbet så slängde i mig en big mac. Nära och lätt. Inte bra! Sedan iväg till elins esplanad för att fixa batteri till min klocka och sen så kika lite i affärerna men det var inget som fånga mitt intresse direkt. Förutom en söt vit klänning men kändes så onödigt för vet i tusan när jag ska ha den *-) Hum..

Sen bar det hem och duscha. Är nu egentligen meningen att jag ska åka till Loffsan för poolparty och utgång på husaren ikv. Men jag är verkligen så negativ till det för jag är inte alls festsugen och är jätte trött. Skulle lika gärna kunna somna nu. Hade en massa saker som jag skulle behövt göra idag men får se hur mycket jag kommer orka av det. Ansöka om en del jobb, skriva om mitt cv och såna grejer. Usch, vill inte och orkar inte.. Ska nog lägga mig i soffan en stund och försöka piggna till. Börjar inte från 15 imorgon så behöver ju inte lägga mig tidigt ikv direkt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0