489324-203

Duktig Veronica

Nu är jag mätt, mums :) Har vart duktig och vart promenad med Anna också. Hon skulle ut med hunden då tänkte jag att vara smart att hänga med. Har alltid så mycket att snacka om så är perfekt för oss att gå ut och gå så. Så nåt nyttigt har jag ändå gjort idag då :) nöjd!

Men vid 5 blir det jobb och innan det ska jaag til media makt och köpa "män som hatar kvinnor". Bara 88 kr nu så jag hoppas den är kvar. Eller mamma bad mig köpa den så får väl göra det då :P haha. Bara den finns kvar!

Imorgon bär det förövrigt av till Liseberg med Loffsan<3 andra gången denna sommaren :) Hoppas att det inte är så mycket  folk imorgon pga. att skolorna har börjat och sånt nu.
  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0