489324-203

Det gäller att vara snabb

Hemma efter jobbet en sväng, duscha och gjorde mig lite iordning. Ska strax iväg och möta Blomberg, ska sova där inatt. Det som är så roligt är att jag sitter här med mitt skärsår efter jag raka bena, vill verkligen aldrig sluta blöda. åååh, trött jag blir.
Ska in till Malou en sväng på sigges med och hämta extra nyklen för kommer bo hos henne några dagar, du ska veta att du är en ängel <3 du räddar mig verkligen. Oerhört tacksam ska du veta.

(Hade ingen annan bild på datorn)
men vill bara säga att hon är flickan hela dagen<3








Kommentarer
Postat av: Tobias

Tack Veronica :D

2009-08-05 @ 14:22:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0