489324-203

vad spelar det för roll

Sicken jävla dag det blev igår också, shit, var ju helt slut. I skolan hände det väl inget speciellt och det är ju inte direkt förvånade. Men direkt efter skolan traska jag bort till donken för att jobba. Hann och äta innan och sen fixa iordning lite och sen blev det att bara börja jobba, fick stå i kassan denna dag/kväll och jävlar vad folk dte kommer, vart kom alla från? Så himla stressigt så det var helt sjukt. Var väldigt skönt fram emot 8-9 då det blev lugnt. Jätte skönt. Dennis kom och hälsa på, riktigt förvånad jag blev, (och även en annan sak förvåna mig inte att det inte hände.) Var i vilket fall som helst skit trött när jag kom hem.

Nu börjar jag ändå vet vart du står, eller?!

Idag var det segt att gå upp trots sovmorgonen, det märktes att gårdagen satt sina spår. Men men, blev först skolan med samhäll, fick reda på att man fick G+ på politikprovet, nöjd ändå. Var ju bara jag och briland som fick G i hela klassen, duktiga vi är ;D Hihi. Ska nu med hålla på med partier och sånt och är indelade i grupper, jag, krille, blomberg & karlberg. Nu ska allt killarna få jobba, hoppas jag inte får tillbaka mitt namn jag fick ett tag i högstadiet, slavdrivaren.. Haha!
Sen blev det svenska och börja lite smått med det muntliga nat i svenska. Kommit på ett bra tema, hoppas bara att jag får fram det rätt som jag vill nu. Det har ju sina grunder varför man kan snacka om det, man vet vad man snackar om lixom. Sedan hem, blev ingen shoppingtur efter sviken av en viss person :P Haha. Skräll! Blev hem sitta här, äta lite, plugga trafikteroi en sväng men somna ganska fort så nu har man vaknat och gör inte allt för mkt ska nog ändå försöka komma tillbaka till skolböckerna igen, skoj ;) haha.

Snart väntar jobb, eller vid 18 börjar jag och kommer stå i ettan i drivern asså till halv 10. Roligare att stå där än i kassan iaf. Hehe. Kan bero på att man får då göra nåt annat än det man brukar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0