489324-203

Vilket jävla skit väder

Fyfan vad jag hatar regn. Det är inte kul och blir bara så irriterad på det. Haha. Kan det inte gå ens en enda dag utan regn, nejnej.. det kan ju vara jävligt svårt menar jag :O Var ju fint tidigare idag men inte nu, nejnej.. Skit i det då jävla väder helvete och JAAA, jag är arg.
Idag iaf har vi haft nationellt prov i svenska och det gick allt helt okej. Hoppas jag iaf. Får väl se helt enkelt, blev väl en 7 sidor i slutändan iaf. Shit, det var segt och jag är trött efter allt tänkade man fått göra. Efter det åkte jag hem iaf, pluggat lite trafikteori och kollat film och käkat såklart. Har kommit in i en period nu när jag bara älskar att äta. Fy, det är hemskt. Får ju inte bli så :( Men aja, nu ska jag försöka göra mig iordning lite för sen ska vi åka in till stan vid 7, fika lite och sen se på när våra militärboys ska gå genom stan. Hehe. Stor chans man får se dom, nja.. Men ändå, kanske har tur :) Mys iaf och träffa min Frida igen<3 You're tha BEST!<3










Kommentarer
Postat av: bella

åh vilken fin rosa tröja!

vart är den ifrån, gina kanske? :p

2008-11-13 @ 21:50:44
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0