489324-203

Aldrig vart såhär förvirrad.

Nu är man hemma och bara tar det lugnt. Skolan gick faktiskt rätt fort idag och fick en del gjort, tack vare Briland och Breman kanske ;) Haha. Förövrigt så känner jag att jag börjar bli rätt gro i munnen men kan nog vara pga att killarna är som dom är, blir ju förfan bara värre och värre :P Det är fan inte okej. Nej, nej!

Övningskört en sväng idag i denna dimma, usch, inte mysigt. Hämta Benita och sen nu väntar jag på besök. Får väl se hur det blir med den saken, väntar mig verkligen inget, för blir aldrig som man tänkt.

Jag har faktiskt snurrat till det riktigt rejält denna gången och jag vet inte hur jag ska lösa det, det är det som är det värsta. Killar säger jag bara. Ni gör mig tokig och jag blir bara så förvirrad, jag är nu mer förvirrad än någonsin. FAAN!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0