489324-203

Voff voff!

Jag vill så gärna ha en hund nu men ekonomin är det som hindrar mig just nu, får vänta tills jag blir 18, då får jag pengar iaf. Då blir det första jag ska köpa - en hund och fixa körkortet. Men jag är grymt sugen på en hund, det skulle ge mig ett skäl till att komma ut och gå, behöver verkligen det. Jag är verkligen lat, men med en hund kan jag lova att det skulle bli fart på mig.
Vill ha en bichon frisé (tror det ska stavas så). Dom är bra för dom fäller inte så mkt hår. Då blir mamma nöjd med, hon hatar när det är skitigt. Förövrigt är dessa hundar otroligt gulliga :D Det negativa är att dom blir smutsiga och kleniga runt munnen, så man måste torka dom hela tiden, men det klarar jag av!
image410
Bild från blocket..
image370





Kommentarer
Postat av: Josefina

men vilka söta saker =)

2008-05-12 @ 22:20:06
URL: http://nyhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0