489324-203

Godmorgon!

Nu är jag vaken och vakna typ en timme innan jag egentligen ska gå upp. Så nu känner jag mig utvilad. Jätte skönt! Idag blir det skolan, men känner egentligen verkligen inte för det. Men samhällen måste jag gå på för det är lektionen innan provet. Sen har vi idrott, men tror jag inte är med på den, om jag går dit eller går hem vet jag inte än men får se. Kan inte hjälpa det men jag hatar verkligen utegympa. Har blivit bättre att vara med än vad jag var på vasa, men kommer aldrig gilla idrott. Nej, usch! Inte så kul att vara ute i detta kalla heller.
Sen resten av dagen blir det att plugga. Inte så kul men måste så måste man.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0