489324-203

Vart tog min flaska ivägen?

En skit sak men det har fastnat på huvudet, blir galen. Brukar aldrig glömma såhär därför jag undrar lite även om jag inte kommer få nåt svar här. Jag drack som sagt vin igår. Nån blå flaska. Och så skulle jag dricka det sista, som jag egentligen inte alls behövde för var redan rätt dyng & borta. Men sen så tappa jag ändå ut allt när jag druckit en klunk så vad gjorde det, frös så mkt därför jag tänkte dricka lite mer. Trots två stora tröjor & får lägga till en varm famn. Men frågan är nu, var fasiken tog min flaska ivägen nånstans? Jag har verkligen inte en aning vart den försvann. Det är helt borta ur minnet. Skumt !? :S
Kan säga att det är bara det som jag inte kommer ihåg, annars kommer jag ihåg allt :D








Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe nej svårt är det iaf ;)

2008-06-21 @ 21:46:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: go morgon iaf :D

2008-06-22 @ 10:13:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0