489324-203

Solsken och en bok

Riktigt skönt förut, gick ut och la mig på gräsmattan utanför lägenheten, brukar inte göra det men var riktigt skönt måste jag säga. Mitt mål var inte att bli brun utan bara ta det lugnt, få tid för mig själv och läsa en bra bok. Ska försöka läsa klart denna boken innan lördag eftersom jag vill lämna tillbaka den till Marita när jag nu ändå är där. Men förövrigt låg jag där ute i över en timme och det var riktigt skönt men gick tillslut in för jag kände mig hungrig och bestämde mig för att grilla lite. Riktigt gott med korv med bröd och smaskens på. Har nu även packat inför stundande resa. Ska som sagt ner till gbg imorgon och vara där tills på lördag. Ska hälsa på min faster, blri solning, badning och sminkning hos Mac. Ska bli kul :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0