489324-203

Min shopping under helgen.

Riktigt nöjd med att jag hitta lite saker när jag var nere i gbg, jätte nöjd faktiskt (: Var en super helg.


Köpte dessa skor som jag ska ha till skolavslutning.
Johanssons skor, 250 kr.

Blev dessa trosor oxå från Vila, 59 kr.

Denna t-shirt fick jag av Marita, tack =) Från bik bok, 150kr.

Leggings från gina tricot, 59kr

Fick denna väska från friis och company av Marita och Farfar i skolavslutnings
present. Från Wedins, 599 kr.

(Sminket kommer i nästa inlägg tillsammans med bilderna från sminkningen)








Kommentarer
Postat av: Emma

En massa fint fick du med dig hem :)

2008-06-09 @ 15:58:19
URL: http://femtondejuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0