489324-203

God morgon.

Nu har jag vaknat till liv och tagit mig en dusch, riktigt skönt. Börjar ju inte för 12.10 och kan nu ta allt i min egen takt och bara softa, åker härifrån 11.45, risken är att jag blir försenad men men.. skiter i det. Har bara en lektion idag, estet. Känns värt men ändå, lika bra att gå. Sen efter 2 blir det att träffa Anna, gå på stan en sväng, sen tänkte vi bada men enda problemet är nu att vädret är inte på vår sida. Molnigt ju & blåser som hejsan :( Tråkigt. Fast iofs är det nog bra att det kommer lite regn, bli inte arg på mig alla nu men kolla bara på gräset, det är inte ens grönt längre, det är brunt och tråkigt, nej usch. vill ha lite grönt nu! :D

Nu blir det nog dags att ta på sig lite kläder, blir jeans idag som man inte använd på as länge och sen blir att fortsätta att lyssna på ledin, får en sån härlig sommarkänsla när man lyssnar på han. Det är härligt. (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0