489324-203

Det är inte sant.

Eller är nog tyvärr det, fick jävla usel match. Sverige ska ju vinna detta, vafan är det dom håller på med ? jag har nu stängt av tven för jag klarar inte av och se mer blir jävligt förbannad på allt bara. Är inte inne i fotboll annars men nu är det typ på liv elr död. Blir verkligen besviken på er det svenska laget, trodde faktiskt mer. Tycker dom ska ta in allbäck, vet inte vrf men känns som om han skulle kunna fixa detta. Han har gjort det förr & kan göra det igen.

Idag har man då jobbat, gått bra, lagom med folk och även träffat folk man inte träffat på typ år och dar så riktigt kul att se vissa av dom medans andra inte. Det klassiska frågan; jobbar du här? jaaa, det är väl klart som fasiken jag gör annars hade jag väl inte stått där. Haha!
Vart nån sur gubbe där bara, shit vilken gubbe.  Helt otroligt. =/

Oviktigt men så är fallet iaf att urinverksinfektionen vill inte gå över, konstigaste är att det kommer varje gång jag ska jobba och stressar. Får ringa vårdcentralen & fråga vad tusan jag ska göra nu. Vill bli av med det, orkar inte med det, trodde det hade gått över idag men så var inte fallet när jag kom till jobbet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0