489324-203

Dessa dagarna känns ju värda.

Dessa dagar innan skolan slutar så gör man absolut inget som är värt.  Kan ju lika gärna sluta nu eller få ledigt tills vi slutar på riktigt. Som idag tex. Först hade vi samhäll där vi fick ett papper och skriva med vad vi tycker vi ha lärt oss på samhällen och sånt, tycker det är så svårt men men gjorde så gott jag kunde trots att det var trist. Sen gick vi upp till idrottshallen för att spela brännboll (öva inför onsdag, känns värt. Man har ju inte spelat brännboll tusen ggr innan) Haha! Fick även en liten glass, snällt :) Sen hade vi idrott, den lektionen kändes ju oxå värd, spela boule. Jaja, vilken grej alltså, skit kul. Not! Haha!
Sen satt jag och blomberg och vänta på bussen för vi är lite lata. Fick massa kottar på mig och blomberg blev suris, fast det egentligen var jag som skulle bli det. Sen hem och jaa, sitta här och dega. kulkul.. nja =/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0