489324-203

Lifes goes on

Jobba är min stora sysselsättning just nu. Känns som att det är det enda jag gör. Iaf så gick det bra på jobbet idag, förutom att jag glömde strumpor så fick skoskav, aj :( Inte alls kul. Är bara 4 dar kvar nu, kommer nog gå fint och snart är det rallytävling oxå, fan vad kul ;D
Idag har jag & mamma umgåtts lite, ätit tillsammans, kollat på the ring 2 & så, härligt :)

Idag är det förövrigt 3 veckor kvar till jag far iväg med Marita till Grekland & Lefkas. Jippi! Ett problem bara, har inget pass än :/ måste fixa det imorgon så är bara att åka till polisen imorgon, hoppas jag fixar det. Har inte en aning om hur man gör men aja , löser sig (: Jag vill bara bort nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0