489324-203

God morgon solstråle!

Svårt att sova i denna värmen ju, vi brukar aldrig få så varmt här i våran lägenhet men tydligen blir det, det nu. Idag blir det att hämta ut passet (trodde jag hade tappat bort mitt kvitto, lite smått paniik vill jag lova) Sen efter mamma slutat jobbet ska vi åka till mormor & morfar, jag ska köra med =)
Mamma fyller år imorgon så då ska vi fira henne lite och sen tänkte vi åka till gaddesanna och bada. Älskar sanden där, helt underbart :) längtar.
Nu måste jag packa för blir ju borta ett par dag, jag & min packning bara :/

Syster, Mormor, Mamma & Morfar hos Mormor & Morfar. Förra året.







Kommentarer
Postat av: Lisa

helt omöjligt att sova i denna värme, jag ligger och vrider mig i sängen varenda natt .. helt hopplöst :)

2008-07-31 @ 10:49:55
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0