489324-203

Gårdagens rea shopping

Igår som sagt så hann jag med att gå en sväng på stan iaf eftersom jag inte kunde fixa passet själv. Tänkte då visa vad jag fick med mig hem (:

Först dessa skor från din sko, ord. pris 199:- nu endast 99.50 :-
Tycker dom är så himla söta, kollat på dom tidigare och tänkt köpa men köpte då ett par andra, hade även kollat på svart istället men dom fanns bara i typ 40 kvar.

Dessa shorts blev det oxå från gina tricot. Kollat på dessa innan oxå (svart då da men fanns nu inte)
Ord. pris 199:- Nu endast 49:-

Denna stora t-shirt från gina blev det oxå, kollat på den i en annan färg innan men fanns nu bara gul kvar men helt okej för mig, gillar gult :) Det som är så bra med den är att man kan ha den på så många oliksa sätt, som en klänning med skärp i midjan, till kjol, shorts & tights. Perfekt basplagg måste jag säga.
Ord. pris 150:- Nu endast 49:-

Vem kan inte älska rea? :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0