489324-203

GOD JUL på er alla.

Jag har faktiskt haft en riktigt mysig julafton, Bättre än väntat så jag är nöjd. Med god mat, umgänge med familjen, Kalle Anka och paket. Riktigt mysig iaf. Jag är nöjd. Denna jul gilla jag julen ändå. Det bästa av allt var ju helt klart att det kom några snöflingor, även om det inte la sig så var det otroligt mysigt. Jag är glad. Jag har faktiskt en rätt mysig familj, trots allt. Nu får jag dock inte lägga ut några bilder för det har blivit väldigt mycket mothugg mot det.  Tråkigt tycker jag. Det är ju det som ändå gör bloggen. Det blir alltid något extra med bilder. Roligare att läsa lixom.

eehjs.. Jag lägger fasiken ut en bild iaf, hate me. En bild kan ju ändå inte skada kan jag tycka. Jag tycker ju om er och är stolta över er. Jag skulle inte vilka byta er mot något annat. Familjen är det som betyder mest, så är det bara<3

Det  är såhär det ska vara, trångt och jäkligt med mycket tjöt runt middagsbordet. En riktigt familjen. En sån jag vill ha iaf.









Kommentarer
Postat av: Frida

Fick du mkt fina julklappar då? :)

2008-12-26 @ 17:01:39
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/
Postat av: Frida

Ja men jag säger väl typ samma skulle jag tro :P De får va okej liksom.

2008-12-26 @ 23:32:24
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0