489324-203

hälften kvar..

onsdag och då är det hälften kvar av denna vecka innan det blir fredag. på fredag blir det matfestivalen med förfest hos Malou.lördag blir det oxå matfestivalen med förfest hos Malou men först är det jobb på donken till halv 10. och sen på söndag är det jobb igen. Kommer nog må bra =/ sen jobbar jag ett långt pass på söndag med 13.30-22.00. Känner att jag inte riktigt kommer komma upp på måndag sen.

idag är det först skolan, börjar 9.50 så ska ta bussen alldeles strax. kvart över, ska möta plutten på rese och sen gå bort till skolan. där det blir samhäll & svenska (vilken ordning har jag inte riktigt koll på men ändå). Efter skolan som slutar 13.40 så ska jag och plutten på stan, kollar kläder och sånt. Jag har lite ärenden att göra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0