489324-203

Rally skulle behövas nu.

Inte skrivit om mitt rallyliv än så mycket men det är mycket pga. att rallysäsongen för vår del inte börjat än. Men det kommer mer om det. Ni tjejer där ute är nog dock inte så intresserad av det men kan lova att det är kul :) Träffat mycket nytt folk, kommer mycket till nya ställen och känna farten är bara underbart när man flyger fram i ralltskogarna.
Jag längtar som bara F-N till allt börjar och det gör det nästa helg, jaa med en träningstävling men ändå, att känna sladden och allt det är bara så underbart ;D Behöver komma bort i rally världen och glömma allt annat. image208
Rallytävlingen i vänersborg. Hösten 07

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Josephine

vad coolt! Hur kommer det sig du börjat med Rally??

2008-04-16 @ 08:19:45
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Postat av: Micke & Exxa

Hur har det gått innan på tävlingarna då? vilken klass kör du/ni i? Själv nöjer jag mig med att stå vid sidan av och titta på =)

2008-04-16 @ 10:45:10
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0