489324-203

Helgen men lite sent..

Nu har det ju som sagt inte gått att skriva på ett tag så får helt enkelt skriva nu om vad jag har hittat på i helgen.
Jag åkte till min mormor & morfar i Vargön, övningskörde ditt med :) mycket nöjd! Blev där på fredagen att titta på let's dance finalen. Jag tyckte allt att det var rätt som vann.
På lördagen blev det att köra till thn (första gången man gör riktiga filbyten & så, skönt att få gjort det) Hämta Linda & Caroline. Åkte till Överby, kolla på modevisning på etaye, kan inte påstå att den var så jätte bra dock. Dom gick in i varandra osv. Lite komiskt, fast dock tror jag inte jag skulle klara det så mycket bättre det själv.

Sen var det dags för Mamma & Linda och fixa en fransk manikyr. Dock kunde inte jag det för jag biter ju på mina naglar :/ Fast bäst kanske ändå när man håller på med bilar men till sommarn ska jag iaf göra lösnaglar och sånt så man får känna sig lite kvinnlig & vacker ibland :)

Leta lite efter en skolavslutnings kläning, tänkte att det är bra att vara ute i god tid vill inte vara ute i sista sekunden direkt. Hitta denna men jag har inte bestämt mig än. Vad tycker ni?

Efter allt springande lyckades jag endast hitta en dagkräm på hur många timmar som helst men får vara nöjd för det iaf. Tycker den är bra än så länge så den kan jag rekomendera.

Sedan blev det hem till mormor & morfar igen. Fick lite mat i magen & sedan slappa hela kvällen och kolla på det nya på 4:an Körslaget. Det var ju lite kul.
Söndagen blev att bara ta det lugnt & vänta tills man äntligen skulle få åka hem igen. Blev att övningsköra hem med. Älskar den känslan när man får trycka gasen i botten & känna att det händer nånting. Får en sån jävla go känslan och bara myser och ler :D Längtar tills jag kan köpa min egen bil. Men skönt att iaf komma hem och sedan bara ta det lugnt :D
Det var min helg det. Inte jätte kul men fick duga.

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Linda

mår du bättre nu Veronica? :)

2008-04-02 @ 09:09:19
URL: http://sjolinlinda.blogg.se
Postat av: Fia

den klänningen va fin :D

2008-04-02 @ 14:16:27
URL: http://ohsofina.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-02 @ 14:24:59
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0