489324-203

Go-kart - Så jävla roligt ! :D

Jaja, jag vet att det gick sådär för mig men vad gör det egentligen när det är så förbannat roligt :D
Idag så åkte släkten till go-kart banan i trollhättan. Det var Magnus 31 års present. Det var jag, pappa, Nina, farfar, Magnus, Helena, Michaela, Morgan, Markus, Krister och Alisia som var där. Dock körde inte alla men ändå var jätte kul. Var 7 som körde första varvet på 10 minuter. Fick karten nr1 , dock kom jag inte först utan det gjorde pappa men kom inte sist heller men roligt var det iaf, blev nåra omkörningar iaf ;) Fast blev dock fler som körde om mig. Men skit roligt. Sedan blev det iaf jag, pappa, Magnus, Markus, Mojje som körde tio minuter till och efter det kan jag lova att jag var svettig och väldigt varm och ont i handlederna men vad gör det när det är så kul :D Vill köra mer! :D
 Några bilder:
image167
Min hjälm
image168
Farfar och Jag :) Magnus där i bakgrunden, ingen kommentar :P
image169
Mojje & Pappa
image170
Jag Kör ;D
image171
Magnus, Markus, Mojje, Pappa och Jag (inte med på bilden) Efter andra loppet.
image172
Denna bjuder jag på ;) Kan lova er att jag var varm, svettig och jävligt trött men samtidigt jävligt glad :D

Efter detta blev det mat på Kina resturangen i Trollhättan.

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Blondie

Vad har du för farbror..... han verkar ju helskum.Hihi.....

2008-04-14 @ 07:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0