489324-203

Ett liv efter detta, eller?

image223Undra vad jag var i mitt förra liv. Tänk om man kunde komma ihåg det. Det vore rätt coolt faktiskt. Jag tror att man har ett liv efter döden. Jag tror att själen aldrig dör utan går vidare. Liv efter liv. Själen är den delen av människan man aldrig kommer förstå sig på, man kommer nog aldrig kunna veta riktigt vad som händer med den och vart den tar iväg efter döden. (Jag är inte religös elr nåt, kom bara och tänka på det nu)
Vad tror ni på? Tror ni på ett liv efter döden eller tar bara allt slut?

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Jag tror också att själen lever vidare, fast i andra kroppar.

svar: japp haft en bra dag..den började med skola och slutade med spontan film-audition :)

2008-04-16 @ 22:16:42
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0