489324-203

Dagen börja bra, men hur den slutar får man se..

image209
Solen skiner ute idag och det gör mig mycket gladare, för känner mig mer pigg och allt känns inte så mottigt då. Hoppas solen kan hållas sig framme hela dagen.
Hur är vädret hos dig?
Idag står på planeringen iaf, skolan från 09.50-13.50. Sedan blir det att gå på stan en sväng till kl 3 för sen ska Jag & Johannes till penta för att snacka med skolverket, något vår lärare hittat på att man ska gå på. Kan ingen annan göra det, nejnej.. bara för jag går denna linje (fordon) så får man ta såna uppgifter, man är ju tjej. Är ju bara en timme så hoppas det går bra :) Sedan resten av eftermiddagen har jag ingen aning om vad som händer.
Vad händer för er idag? :)

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: JoJJo

jag är ju sjuk så jag ska vara hemma och tare lungt och typ itta på film*! :)

2008-04-16 @ 08:38:15
URL: http://jjessys.blogg.se
Postat av: Karin

hoppas på en bättre dag för oss båda idag då:)

2008-04-16 @ 08:41:43
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0