489324-203

Helgen som har varit

Jag har vart så upptagen i helgen, har knappt inte hunnit suttit vid datorn och det är ovanligt att jag inte hinner det, men det har vart jobb och rally för hela slanten.
I fredags jobba jag stängning och vi hade en helvetes stängning. Fick ringa in chefen för hjälp. På natten var jag tvungen att köra hem en kille (kan ju inte vara elak och dissa). Upp vid 10 för att börja kl 11 på lördagen så mellan 11-16 hade jag och Sarah ansiktsmålning för barnen och ronald var på besök och trollade. Vid 17.15 började både jag och Sarah och jobba fram till stängning och vi hade minst sagt en ännu stressigare lördag. Puuuh. Kom därifrån lite innan tre då var det dags att åka in till stan för att hämta Sofija. Fick gå runt där en sväng på stan med donken kläder med ketchup på knät, kändes sådär faktiskt. Jag var hyper men vid halv 5 kanske vi lyckades somna.
På söndagen skulle vi upp vid halv 8 men gick inget vidare så råka försova oss till 9 då vi egentligen skulle åkt men vi var snabba så efter en halvtimme där båda gått som zombisar så kommer vi iväg och hinner till vbg och Frida-specialen 5 min innan de startar. Stod där ute i kylan (för satan vad kallt det var) och kika på rallyt. Fick se farsan och hälsa på alla goa människor :) Sofija var nöjd efter att få se några små incidenter.
Blev sedan pizza på Casa i Nossebro och sedan fick jag och Sofija stressa hem till Skövde för jag började att jobba 19. Så blev det veckas sista stängning tillsammans med Mattias och Emil. Kul hade vi. Jag gillar att min chef inte har vart guds bästa barn + att han hade vart ute dagen innan.
På måndag (igår) tog jag hela dagen som sovmorgon, det behövdes vill jag lova. Sov mer eller mindre till kl 3 och sedan börja jag jobba vid 6 och kände när jag jobba att jag var nära på att bli sjuk. Min hals värker och snuvan börjar komma, känns inte bra:( men hoppas på att det ska försvinna på direkten nu.

Idag blir det jobb mellan 14.45-19 och sedan umgås med Natta.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0