489324-203

Slippa Skövde och Jobb

Godmorgon på mig.
Lördagmorgon och
klockan har precis slått 11, dock kunde jag gå upp mycket tidigare men det är skönt att ligga och dra sig lite. Joo, vad händer idag då!? Ska först bara ta det lugnt, sedan packa och efter det är det dags för SKÅNE och ängelholm. Ska dock först svänga förbi hm och hämta Natta, behöver strumpbyxor så är nog lika bra att springa in på hm. Grejen är den att jag vet inte heller vad jag ska ha på mig ikväll, irriterande :/ Kanske hittar nåt där inne också att ha på mig, vem vet :)

Igår iaf så efter jobbet så var det ingen som ville prata med mig, hade inte en aning om vad jag skulle göra, ovanligt. Så åkte hem, åt lite och umgicks med mamma tils hon gick och la sig. Gick sedan över till Blomberg en sväng och kolla lite på film till Alexander kom så vi kunde också se en film. Sedan somna jag så gott.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0