489324-203

Skrällen mig och husaren

Inte mycket förvånar mig längre känner jag men att två stycken var så nära att ha sex i soffan bredvid oss på husaren, det förvåna mig något enormt och usch så äcklad jag blev. En sån blåst tjej gör mig ledsen. "Knarkar ni?" "är ni efterlyst?" " vilket fint par ni är" och kommentarerna flöda på i den stilen samtidigt som hon utgav antal high five och tummen upp!
Kvällen blev iaf ganska lugn på sigges och efter sigges ville dem andra att jag skulle komma till pim's men happ, helt plötsligt blev det husaren istället, dem andra drack och jag var mest där och var social. Nemen, hade det inte regnat och några cider i kroppen så hade det vart perfekt, dock vad fasiken var det för folk ute? Fattar inte... mycket smått och mycket konstigt folk.

Helst av allt vill jag bara ha en mysig kram nu men sån tur får inte en sån tjej som jag ha. Tyvärr.
Det är endå dags att sova nu för blir en låååååång dag på donken imorgon, 11-21. Hej hå. Dessutom har jag en känsla av att det kommer vara ett helvete imorgon, men fredag och alla fått tillbaka på skatten, denna veckan har ju gått i den andan så känner att det kommer hålla i sig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0