489324-203

Grattis alla studenter!

Vädret är underbart, humöret är bra och 91orna ska ta studenten. Man kan ju faktiskt inte annat än att bli lite avundsjuk, speciellt med tanke på vilket skit väder vi hade på våran student, men samtidigt så spelar såna saker inte dunder roll när man väl är så inne i det.
Men Malou, Loffsan och Sofija ska dra sig in till stan strax så jag ska väl också göra det, först kolla på volvo, ingen jag känner men följer med Sofija och sen blir det att se vhs utspring (vet det är dålig stil att svika sin egen gamla skola, kavelbro, men inte  vill jag stå där). Idag ger jag ett speciellt Grattis till min kära Josse som tar studenten, du är grym. Och jag ger en tår för Momark som har blivit sjuk och inte ens kan vara med på sin egen student. Jag lider så jävla mycket med dig. Du har en liten apa att hämta här från mig iaf!

Det som suger ganska mkt för min del och som jag så gärna skulle vilja se, det är kortegen. Dock börjar jag jobba halv 2, så den chansen att jag får se den är minimal :( typiskt! Kunde jag inte börjat 2 ist, attans.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0