489324-203

ångest av att sova bort en fin dag som denna var

Min dag idag har ju inte vart speciellt givande ändå, eftersom man kom hem 4 från karlsborg i natt så var man ju inte första människan i skövde som gick upp direkt. Och jag var grymt trött också. Riktigt jävla trött, konstigt hur trött jag var. Så frukost vid 12 och tänkte försöka komma ut men orka verkligen inte så kröp ner i sängen igen och vid 2 kunde jag lyckas att försöka ta mig ur sängen och sätt mig och käka lite på balkongen innan jag börja jobba vid 16. Sedan var det jobb fram till 21 då kom Natta och Loffsan och höll mig sällskap när jag skulle äta, iväg en sväng till Thomas och säga hej och så, sen är jag hemma nu och gör inte allt för mycket, att sova nu vore faktiskt ganska guld. Blir nog så, är ledig imorgon dock och det är extremt skönt så då ska jag sola, sola och SOLA för sedan festa hela natten lång och köra en finfin utgång på husaren.

Resten av helgen jobbar jag stängning, woho, svin kul alltså.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0