489324-203

Seize the day

Inte många timmars sömn i natt, var hemma vid 3 tiden och upp 9 idag för att åka och kolla på rally i Mariestad, fick med mig Sofija. Roooligt :) Åkte till parkfarme först och sprang på ryrlén där och önska dem lycka till och hjälp till npn sträcka men det gick inget vidare, dem visste inget. Fråga funktionärer istället och vi hitta ut till ss1. Stod där och titta och blev jagade av getingar, inte okej.
Efter det var slut på ss1 (som körde 1 ggr) så åkte vi bort till ekuddens camping för att hälsa på bror min :) Länge sen nu igen, så det var jätte roligt :D Fick mig lite kaffe och en korv med bröd. Korv med bröd ett nåt man måste ha på rally, så enkelt är det.

Nu har jag vilat lite och letat förfest så vart det blir än återstår att se, nu blir det mat i form av nudlar och skinka, det gäller att ladda upp inför kvällen då jag ska ta min olstorps oskuld och se Hoffmaestro. Kommer bli grymt. Dock kommer det bli som husaren med samma folk fast i skogen. Haha.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0