489324-203

Maybe say hey.

Sjukt att jag somna vid 11 redan igår, dock känns det duktigt av mig :) Jag känner mig redig och bara för det vakna jag idag utvilad utan att slippa höra den dumma mobilringsignalen som går igång och man bara blir irriterad.
Har tagit min tablett och vart duktig, men får huvudvärk varje gång, det är lite jobbigt men aja.. och lindat in min tå igen, hoppas så på att den ska bli bra nu :)
Kan även berätta för er så är min förkyldning kvar, kan den inte bara lägga sig :/

Idag blir det iaf jobb först. 11.30-17.15. Den nya mördartiden som jag kallar det. Fint väder nu dessutom, tråkigt. Efter jobbet ska jag träffa min söta lilla Sofija som också vart sjuk så jag ska göra lite ärenden på stan så får dra med henne på det :) Efter det sen har jag inte en aning om vad vi ska göra, blir nog ganska lugnt och bara slappa :)

Men nu blir det frukost och sen packa ner vad jag ska ha på mig i eftermiddag.

en bild på söta Hiro blir det också från i helgen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0