489324-203

Vill inte bli sjuk nu

Jävla näsa och halsen, det rinner och kliar. Hemskt jobbigt :( Vill ju fan inte bli sjuk. Jäkla skit.

Idag har jag jobbat, 15.15-21. Passet gick jävligt fort, ovanligt måste jag säga. Stod i 2an som är ganska nytt för mig med mycket ös så var lärorikt. Man måste ju testa för att kunna lära sig. Efter jobbet kom mamma och hämta mig för min bil paja ju nu igen när jag skulle till jobbet, växelspaken igen :/ men får fixa det imorgon när det är ljust ute.
Blev en promenad med Loffsan efter jobbet med, men eftersom det var väldigt kallt så blev det en kortis. Lite snack inne hos henne innan jag åkte hem och la mig här i sängen.

GODNATT








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0