489324-203

Godmorgon folkers.

Ja, jag vet att klockan är snart 2 och japp, jag har jätte mycket ångest för det. Men kom ändå inte hem från typ halv 4 så är nog ändå inte så konstigt.

Igår så körde jag in Malou och Loffsan till stan och sedan efter det, killarna som var med körde jag till dälderna. Åkte sedan vidare till ryd där Thomas hade fest, som tur var (för mig) så var det lugnt och skönt. Folk börja rulla hemåt så vid två var det jag, Thomas, Gabbe och Anders kvar. Vi städa lite, satt och små prata och hade det riktigt kul och mysigt :) Sen börja ögonen gå lite smått i kors så kände att det var lika bra att åka hem. Så somna sedan till ett vänner avsnitt :)

Nu är det väl snart dags att göra sig iordning för jobbet också. Börjar klockan 3 och som sagt det enda jag gör är ju att sova, skita, äta och jobba. HAHA! Jobbar även till 22 ikväll men måste faktiskt försöka komma i säng i rätt bra tid nu, funkar ju inte att sova hela jävla dagarna såhär, ååh, blir så arg på mig själv.


Hallå, när kommer Sofija hem? :S











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0