489324-203

Fattigare

Blev en stund med mamma på stan, är inte så ofta vi gör nåt egentligen så tillsammans. Det finns lixom inte med. Vi jobbar alltid om varandra. Ganska tråkigt men blir väl mer och mer att man inte är tillsammans på det sättet. Men vi har alltid kul när vi är ute så och det är jag glad för :)
Hitta även en kjol på gina, svarta höga kjolar har man alltid nytta av. Sedan blev det en fondution från Max factor. Kan inte Mac komma hit så jag kan få min förbannade mascara någon gång.
Finns ett par skor på DNA som jag såååå  gärna vill ha men kostar 1200:- och det är MYCKET pengar. Skit. Men får väl se om jag kan unna mig dom iaf, dom har funnits ett tag men finns 2 par kvar i min storlek så får bara hoppas helt enkelt.

Nu väntar jag på att Loffsan ska komma så ska vi åka bort till Sofija, så ska vi ha en liten tjejkväll<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0