489324-203

är bara att hoppas och vänta

Kika som sagt lägenhet med Loffsan idag och visst, var inte en sån lägenhet "jag är kär" men jag gilla den ändå. Två bra rum till oss, bra vardagsrum och allt, det kändes helt enkelt bra. Helt okej i pris också. Jag kan tänka mig flytta dit men det hänger på min kära vän och pengar. Jag hoppas!

Nu såhär på eftermiddagen har jag bara legat i sängen och kikat på olika internet play. Så som, ullared, svenska hollywood fruar och sist men inte minst paradise hotel, det får man ju inte missa ;) Sinnes sjukt att dom har sex första kvällen :O Tycker det är riktigt kanon att man kan se de flesta programmen på nätet. Synd att vissa kostar så som gossip girl, missat det totalt sen denna säsongen börja. Men har bättre saker för mig än att kolla tve hela kvällarna.

Om lite mer än en timme ska jag in till stan och ta en fika med Rebecka. Tänkte springa in på stadium och köpa mig en jacka :) yepp, yepp. Det gillas! Vill även ha glitterkavajen på gina så ska kika på om dom har den inne. Hoppas så.

Give me more money!









Kommentarer
Postat av: Malou

haha, ofta du har ngt bättre för dig på kvällarna ist för att kolla tv. Svart tunga nu va?;)

2009-11-17 @ 21:23:24
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0