489324-203

Dagarna går bara så fort

Det är redan onsdag och jag är hemma i skövde igen. Är klar med min första vecka på hansson bil, är mellan mån-ons. Sjukt att tiden går så fort. Jag var väldigt nervös ibörjan och är fortfarande det men inte ändå på samma sätt. Faktiskt. Små saker tycker jag är jobba men börjar komma in bättre nu. det känns bra. Dom är snälla och roliga så jag tror ändå jag kan få 7 roliga veckor där borta. Är ju bara det kvar. Idag har jag gjort lite allt möjligt. Vart hemlig, fått inventera på lagret, hjälpa till lite här och var. Det passar mig perfekt. Kul! Men godisburken var livsfarlig. Fy mig!

Allt bara händer på samma gång och jag vet inte vad jag ska göra. Vem jag ska vara och vem som är vad. Allt ät krångligt och komplicerat men det är väl så livet ska vara antar jag..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0