489324-203

Sömn är fan inte överskattat

Det har blivit lite hårt nu. I torsdags jobba jag förs till 22 och sen åkte in till stan för att hämta Loffsan. Hon hade köpt mina skor, ååååååh, älska dom :) Så sköna och snygga, grymt nöjd. Rabatt dessutom. Iaf Åkte hem till mig för att göra sig iordning och Thomas och Anders kom. Vi satt och tjöta och drack. Lite innan 12 drog vi oss till stan. Blev bogrens i vanlig ordning. Både tjejerna va bra på lyset. Dansa och hade allmänt kul. När allt stängde drog vi oss bort till kebabhouse och i faktiskt vanlig ordning så fastna vi där med Pontus och Rasmus. När kl var runt 3 åkte vi till skultorp för att hämta vin och dylikt. Sedan ringde taxi igen för att åka till mig och börja dricka rött vin med kex och ost. Mögelost var gott, tror jag? Tyckte det då iaf. Kl var väl 4 då. Sen blev det lite prat på balkongen och måste säga att det är skönt att veta nu. Men vänner det vill jag verkligen. Satt där på morgonkvisten och hade musik på och sjöng så fint, eller Rasmus gjorde. Pontus och Loffsan hade redan gott och lagt sig. Rasmus fortsatte dricka till 7-halv 8 och när Benita gått till skolan så decka jag och Rasmus i soffan. Vakna en timme senare av att Loffsan skulle till jobbet så gick in och la mig i sängen istället. Vakna igen efter en timme och börja städa. Satte mig och kolla på film och sen kom Pontus upp och snacka lite och efter det vakna den andra galningen och dom drog sig hemåt runt 1.

Jag var helt slut efter alldeles för lite sömn men vad ska man göra, klockan 4 kom Rebecka och hämta mig och vi åkte iväg till Lotta för förfest. Halv 7 gick vi in till stan för att möta upp alla donken-folk. Det vankades personalfest för hela slanten. Jag som än var bakis hade fått i mig endast 1 cider på en och en halv timme. Skandal enligt mig och många andra med. Blev sedan husaren med tacos buffé, show och hejdå tal och sånt till Stig och Anita som slutar i årsskiftet. Vid 10 kom vanligt folk och det dansades jävlar i mig inne på glam. Ojoj, säger jag bara. Har seriöst aldrig dansat så mycket på en kväll. Det ömma i fötterna vill jag lova och inte lite heller. Dock mina nya och sköna skor. Kände aldrig den riktiga happy-fyllan utan mest var seg men sådär lagom full. Vid 1 orka jag verkligen inte längre så fick med mig Rebecka hem och hennes kille körde mig hem, så snällt :)

Och idag så vakna jag halv 3, fick en liten chock när jag öppnade ögonen och såg vad klockan var. Trodde jag aldrig men inte konstigt faktiskt. Var då utvilad men känner mig seg igen. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem och så ska jag diska klart sen lite senare ska jag åka iväg till pappa. Vara där tills på måndag då jag börjar jobba igen.

Lite bilder från torsdagen kommer nu, personalfesten orkar jag inte lägga in ifrån nu.


















Kommentarer
Postat av: Malou

hahaha gulligt på soffan!

2009-12-07 @ 04:31:27
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0