489324-203

Soft kväll blev det

Blev en lugn kväll minst sagt. Drack 3 glas vin och en cider ute på voda där vi satt och spana läget. (Jag, Loskan & Sofija). Försökte planera nyår lite, dock är det jävligt svårt.. Med tanke på att musiken var dunder hög och när man ska försöka snacka med folk så säger verkligen alla att dom inte vet och det suger ju lite. Man står väl som vanligt dagen innan nyår och fortfarande inte vet, men vi ska nog fixa ihop något har jag tänkt :) Efter voda blev det donken & kebabhouse för sedan åka hem till Petter där det blev ett halvt glas röd vin för min del och eftersom en viss person mådde som han mådde ;) Åkte vi hem vid halv 4-4.
Men smart hjärnan Veronica ställde klockan en timme tidigare än vad jag behövde så där försvann en timme sömn, typsikt. Imorgon blir det ingen sovmorgon heller eftersom jag börjar 10. Suck.

Men nu ska jag klä på mig för att gå ut till bilen ifall den är frostig, börjar 11.30 så är nog lika bra. (Jobbar samma tid som igår)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0