489324-203

Plugga igen, det trodde jag aldrig

Precis suttit och läst igenom allt inför min köks teori idag. Jag är faktiskt nervös. Har ju aldrig velat stå i köket egentligen men det blir säkert bra :/ jag hoppas det iaf. När man väl lärt sig så går det nog bra. Kände ju så för att börja i kassan också och nu kan man sin sak så det är ju skönt :) Det återstår att se med andra ord. Börjar då 15.30 till 17.30 och sedan börjar jag att jobba 18-22.

Precis blivit klar med att rensa kläder också, eller mamma gjorde men jag var med och sa ja & nej. Hatar att slänga kläder men som sagt redan glömt vad vi slängde för kläder så dem betyder väl inte så mycket då.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0