489324-203

Det var INTE skönt

Var ute och gick en sväng förut och kan säga att det INTE var skönt för det var så jävla äckligt kallt. Trodde det skulle vara skönt men icke, det var äckligt kallt. Men en sak jag inte riktigt fattar det är ungefär -7 och när man är uppe på svenska rallyt för nåt år sen var det -27, hallå och här klagar jag på -7 bara?!
Men förövrigt, PAPPA & NINA, JAG VILL ÅKA TILL SVENSKA VINTER RALLYT. Jag vill, jag vill, jag vill!! Dock förstår jag om det inte går men JAG VILL!

Var ju och sola förut efter jag var ute och gick och det var riktigt skönt. Man värmdes upp perfekt och sen väl hemma så blev det en varm dusch. Detta gillas. Precis fått lite mat i magen och skidskytte är på tven. Gillar skidskytte, fråga mig inte varför men tycker det är riktigt kul :D Får väl snart göra mig iordning också för att åka iväg till jobbet och sen planera kläderna för ikväll. Blir ju utgång, en nykter dock. Har bestämt att inte dricka om jag jobbar dagen efter, inte iaf när det gäller en torsdag.

Jag vill ha värme. Utomlands resa lockar mycket just nu :)

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0