489324-203

andra advent

Tänk vad skönt det är att slippa att vara bakis. Dem senaste gångerna nu har inte alls vart roliga så jag är glad att slippa vakna med en jävla huvudvärk.
Idag blev det en sväng till sollebrun för julmarknad, och gud så kul.. NEj, inte min grej men fick hänga med för Nina skulle :) Åkte sen och tända ljus på farmors grav och fortsatte sedan till farfar. Hälsa på alla och sötaste Hiro, tänk så stor han har blivit. Åkte iaf efter ett tag tillbaka till sollebrun för att hämta Kina mat.  Resten av kvällen sen blev det tv med olika filmer och program. Skön söndag ändå.

Imorgon ska jag åka hem till skövde igen. Först ska jag hälsa på mormor eftersom att hon är helt själv nu när morfar ligger på sjukhus och brutit sin fot. Tycker så synd om dem båda.. Usch, stackars gamla människor. Ska hjälpa mormor med allt hon behöver nu. Vid 15.15 börjar jag jobba på donken också. Nu börjar arbetet igen. Skönt med en ledig helg, det smakar gott :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0