489324-203

Helgen som varit

Har ju inte vart hemma denna helgen. Tänkte berätta lite i snabbt vad som hänt, orkar inte lägga in bilder och sånt eftersom gjort det nu ett tag på bdb så är nån nyfiken på massa bilder och se vad jag hittat på så kan ni kolla här - http://vforsberg.bilddagboken.se

Men nu kan jag berätta lite här iaf vad jag gjort. I fredags så övningskörde jag till Vara där jag mötte Nina & Pappa för att besikta bilarna inför tävlingen på lördag. Gick fint! Efter det var jag skit hungrig så åkte och köpte pizza, jätte gott var det.

Lördagen tillbringades ute hela dagen eftersom att det var ju rally i Vara. Behövde inte gå upp så tidigt det var skönt. Sen så var man på almeåsen hela dagen där servicen och allt höll till. Lite kul var att en sträcka låg precis vid servicen så man fick se lite, riktigt kul. Kan lägga upp en bild på pappa sen. Det var en riktigt varm dag, tur hade man tält annars hade man nog grillats till dötts. Fyfan, hemskt så varmt var det. Pappa var en svng i diket med, tappa 2 min där :( Var dom som lyftes fel oxå för dom var ju inte allt för snabb och så trodde dom den var framhjulsdriven så en hoppa upp på huven och trodde det skulle gå bättre då neeh, den är för fan BAKHJULSDRIVEN! Gjorde en buclka i huven med knät istället, tack då :( Blev därför 3:a från slutet och Carola & Helena kom sist men bra att dom kom i mål bara eftersom det var deras första tävling, man kan ju inte ha för höga förväntningar. En varm men kul dag :D

Söndag, blev hämtad av morfar på lördagen så tillbringa därför söndagen hos mormor och morfar. Blev solning, prata i tele och sen köra hem. Gjorde mina två första omkörningarna, stolt  ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0