489324-203

Bilderna från Halmstad.

Från måndagen










Från tisdagen



Från måndagen -
Bild 1. Jag när vi precis anlänt till halmstad och vårat hotell
2. Tylösand
3. Benita & Mamma vid Tylösand
4. Benita tittar ut över Tylösand
5. Jag & Benita är ute och badar, riktigt skönt när man väl kom i.
6. Stranden
7. Jag & Benita i vattnet (:
8. Såhär mörkt blev det efter ett tag
9. Mamma går och plockar snäckor
10. Mina fötter i vattnet
11. Mamma och Benita när vi ska äta inne i Halmstad på 3 hjärtan
12. När vi gick ut med vattnet
13. Jag sitter vid vattnet
14. Mamma vid vattnet
15. Benita sitter på någon grej med sin piggelin som hon knappt våga köpa

Från tisdagen
Bild 16. Från dagen inne i Halmstad, även där vi åt i måndags
17. Jag när vi ska åka från hotellet
18. Benita & Mamma utanför Hotell Laxen
19. Våra saker vi köpte på ge-kås







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0