489324-203

Kämparglöden

Något jag verkligen inte tycker om är att packa, blir alltid för mycket men samtidigt har man alltid glömt något, nu hur det alltid ska vara möjligt. Men nu har jag inte så värst mycket kvar. Kudde, skor och lite såna där saker.
För den som undrar vad jag ska göra så ska jag ju åka upp till Värmland för att åka ut i skogen och se mina stora idoler. Det är RALLY SWEDEN! Missa ju förra året, så ska bli roligt att få vara tillbaka igen.
Annars idag då, inte mycket annat än att jobba. Och samma visa imorgon igen. Dessutom nästan samma tid. Jag vet inte hur jag känner längre. Kanske är på tiden att utvecklas gå vidare, hade så mycket tankar igår om detta så jag kunde inte somna på två timmar. Dock löser det väl inte sig av sig själv. Måste kämpa lite, Veronica, hitta den där kämparglöden!
Imorgon blir det dessutom att åka till Vargön för att överraska mormor som fyller år. Även överraska Morfar, som jag vet kommer bli väldigt glad! Efter det är det iväg till Pappa och sova där för sedan som sagt, på torsdag, drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0