489324-203

Sol och varmt

Dagen till ära så har jag mest bara njutigt ändå, tog mig en lite längre sovmorgon, gjorde något ärende, tanka bilen, hoppas verkligen mitt jet kort kommer snart. Jag behöver det typ NU! Sedan överraska jag Loffsan och hälsa på henne så satt där och tjöta i någon timme. Blev sedan hem, käka och sedan iväg till jobbet. Tog en glass med Natta, Martin och Andres för sedan jobba vid 19. Var en ganska lugn kväll ändå. Eller lugnt var det väl inte, men lagom :) Så nu ligger jag i sängen och ska snart se "Trassel" Mysigt. Älskar disneyfilmer.
Förövrigt börjar bli jävligt lack på att min Iphone aldrig kommer till elgiganten, vill ha den och behöver den nu. Blir tokig av att inte ha några pengar på mobilen. Så hoppas verkligen för deras skull att den ska komma imorgon!
Bild från i lördags på mig och Amber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0