489324-203

Gårdagen i göteborg

Usch, jag är trött och ska snart sova lite till. Sova är så äckligt skönt, älskar det och min säng. Muma :)
I vilket fall som helst tänkte jag berätta lite om igår. Jag och Natta tog tåget ner mot gbg vid halv 11, hade tänkt och sova på tåget men det gick inget vidare utan bådas munnar gick i ett. Haha. Fick nya planer inför snar framtid, ska bli jätte kul men sjukt nervös.
Väl nere i gbg så nöta vi av nordstan och fortsatte bortåt, lättare sagt än gjort att hitta nåt, eller ja, man hitta men snålheten slog till, brukar heller inte vara den som köper så mycket när jag är borta, fråga mig nu inte varför men gör inte det. :P Efter gått där i några timmar så kom jag på varför jag egentligen var där, jag skulle ju för fasiken ha en ny bh. Panik på mina gamla som är slitna och för små så efter lite tur hitta jag korsetten som jag brukar vara på när jag ska shoppa bhar.
Och jag säger bara, stackars mig. Seriöst, hur jävla orätvist är det inte att jag ska behöva betala 1000 jävla spänn för en bh :O det är ju fan rena rånet, never alltså. Visst, jag var tvungen att ha men nån måtta får det allt vara. Så hitta en röd som fick lös på 650 bara :) woho, kap :P haha. Behövde även en bikini överdel och dom lyckades ha EN! och egentligen  var den på gränsen men dom hade 70% så kände att jag kör på den i alla fall så bara 180 kr för den, kosta liksom också den 1000 spänn innan, sjukt :O Jaja, får ju ändå vara nöjd. Nu klarar jag mig i ett litet tag.
Blev sedan en fika på expresso house när vi var klara och Tina hann och komma en snabbis och säga hej. Trevligt :)

På kvällen när man var lagom mör så hade vi redan bestämt oss för pim's så, så fick det bli :) Träffa upp Loffsan och Martin där. Men det var en trevlig kväll, gillart!

Sen när jag kom hem blev det att mala igenom idol, kungarna av tylösand och skånefruar. Man har en del att ta igen när man jobbat kväll och missat allt.
Tänkte nu krypa ner, sova lite till och sen se ensam mamma söker.







Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar va dyrt

2010-09-21 @ 09:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0