489324-203

Att sova är så underskattat

Gäsp, jag är trött men min kära pappa ringde  vid 10 och väckte mig och när man jobbar stängning och inte är trött när man kommer hem och därför kollar på ullared så kan det bli så att man blir en aningen trött på morgonen men nu har jag i alla fall duschat så det är en bit på vägen :)
Ska väl senast kl 12 försöka komma iväg till pappa. Sedan blir jag kvar där tills onsdag eller torsdag, återstår att se lite. Men ska bli jätte kul att få träffa dom igen, få hålla om mitt lilla hjärta Amber :)
Ska även försöka hinna med att hälsa på mormor och miorfar och även en fika med Fredrik.

Nu blir det frukost.







Kommentarer
Postat av: Sanna

Sova är SJUKT underskattat, när man kommit in i arbetslivet så värderar man det sjukt mycket mer än när man gick i skolan! =)

Ha det bra, kram!

2010-09-23 @ 11:34:37
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0