489324-203

Sista lediga dagen

Varit ledig så länge nu att jag inte har koll på vilken dag det är längre, men det är torsdag idag va? Jag kör på det i alla fall.
Har i vilket fall som helst vart hos pappa sen i söndags och kom tillbaka hem till Skövde igår- Anledningen till att jag var där så länge var att jag var sjuk och kunde inte jobba på måndagen så stannade kvar. Busa runt med Amber och hade det allmänt jävligt lugnt.
Hade dop för Ambers i söndags och hon var så duktig, skrek lite bara när hon fick vattnet i huvudet men annars gick det så bra. Dock tycker jag synd om henne som blev kastad hit och dit mellan alla folk, lite respekt tycker jag ändå man ska ha. Det är ett stackars barn liksom. Ingen docka.
När vi kom hem där på kvällen (blev en aningen sent) så fick jag lilla Amber att skratta. Den lilla är ganska svårflörtad när det gäller det, så jag var överlycklig, var första gången för mig. Antagligen var hon övertrött därför det kom :) inte lyckas med det nu efteråt nämligen.

Och förövrigt så är det mindre än 2 veckor tills vi åker mot Gran Canaria och Playa del ingles. Jag kika på bartenderskolan som börja på 3an och det gjorde ju en inte mindre nervös direkt. :/ Kommer säkert gå jätte fort den tiden dit, och så även min födelsedag, åker ju på min födelsedag, som tur åker man på kvällen så man har tid här hemma på sin dag. Man fyller ju 20 en gång i livet bara :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0