489324-203

Ta hand om tänderna

Uppe tidigt, gick upp 8 idag. Det är inte varje dag det, men så är det när man har ett kvällsjobb, eller oftast då. Anledningen till att jag gick upp så tidigt var att jag skulle till tandläkaren vid 9, gillar inte tandläkaren alls. Men behövligt minst sagt. Mina tänder var sådär :( Tandköttet skadat och nära ett hål så måste komma tillbaka om ett halvår men är bäst att passa på innan året man fyller 22, för då blir det bara dyrt. Är dock helt öm i munnen nu efter all putsning och sånt, aj tandkött.

Nu packar jag lite för att åka iväg till pappa idag, det är vad mina planer är iaf. Får se hur vägarna är bara så jag kan ta mig dit, orkar inte ligga i diket, så onödigt.








Kommentarer
Postat av: malou

hade 7 hål sammanlagt, så äckligt, 1 riktigt som jag ska laga i feb och och 6 till början.... sjukt

2010-11-30 @ 11:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0